Segregator firmowy w dżungli informacji

Informacji na rynku jest za dużo. Te wartościowe giną w gąszczu nieistotnych.  Firmy prześcigają się w stosowanych przez siebie technikach reklamowych. Na nasze biurka trafia mnóstwo gadżetów, które mają sprawić, że poświęcimy większą uwagę określonej marce czy produktowi.

Przekładki, zakładki, ulotki, broszury, katalogi, kalendarzyki, długopisy – to wszystko ma sprawić, że nabierzemy większej ochoty na zakupy u tego, a nie innego dostawcy. Zdecydowana większość tych akcesoriów trafia albo do kosza, albo ginie w gąszczu biurowego krajobrazu. Czy segregator z nadrukiem (zwany również segregatorem reklamowym) nadaje się na taki promocyjny nośnik informacji? Na pewno - nie zawsze. Można wręcz stwierdzić, że w przeważającej liczbie przypadków będzie to czysta ekstrawagancja. Nie ulega jednak wątpliwości, że w przemyślanej strategii marketingowej poręczna,  dobrze zaprojektowana i funkcjonalna oprawa na dokumenty, może okazać się ważnym elementem całości.

Segregatora trudno nie zauważyć – ma wszak swoje określone, wcale niemałe wymiary.  Okładka może zawierać najistotniejsze informacje reklamujące firmę czy produkt: adres, dane kontaktowe, zdjęcia wyrobów. Segregator jest zawsze pod ręką – stoi na półce i czeka, żeby skorzystać z jego zawartości. Segregator jest funkcjonalny – można uzupełniać jego zawartość. Państwa klient nie wrzuci segregatora do kosza, choćby z tego względu, że jest za duży.  Przede wszystkim jednak dlatego, że nawet, gdy nie zainteresuje go tu i teraz jego zawartość, potraktuje jako magazyn dla własnych dokumentów.

Segregatory reklamowe są doskonałym nośnikiem informacji o Państwa firmie. Indywidualna szata graficzna sprawia, że Państwa oferta będzie się wyróżniać wśród innych. Format okładki, objętość jaką mają przechowywać, wykończenie - dostosujemy do Państwa potrzeb.

Segregatory wykonujemy z zachowaniem najwyższej staranności, stosując sprawdzone materiały o zwiększonej jakości w stosunku do produktów biurowych.

Wykonujemy następujące rodzaje segregatorów reklamowych:

  • segregatory w oprawie introligatorskiej
  • segregatory z płyty polipropylenowej.

Segregatory mogą mieć grubość od 25 do 95 mm. Można je wyposażyć w zamki ringowe 2-, 3-, 4-zaczepowe, lub w mechanizm dźwigniowy.

Segregatory w oprawie introligatorskiej produkujemy z okleiny, którą stanowi zadrukowany papier pokryty folią. Dodatkowo, możemy nadać powierzchni segregatora fakturę delikatnej kratki przez zastosowanie procesu kalandrowania (wyciskania) lub pokryć okleinę i wyklejkę folią strukturalną o strukturze drobnego płótna. Okleina pokryta folią matową, może zostać dodtakowo poddana lakierowaniu punktowemu lakierem UV. 

Segregatory z płyty polipropylenowej (PP), zwanej często priplackiem, wykonujemy przeważnie z materiału półprzeźroczystego o grubości 0,80 lub 1,20 mm. Nadruk na segregatorze wykonujemy techniką sitodruku. 

Segregatory pakujemy w kartony o podwyższonej sztywności, dzięki czemu minimalizujemy możliwość ich uszkodzenia w transporcie. Kartony z segregatorami pakowane są następnie na palety i owijane folią stretch.

 

Wyposażenie dodatkowe

Segregatory możemy wyposażyć dodatkowo w nastepujące elementy:     

  • kieszonki samoprzylepne (kieszonka na wizytówkę, grzbietowa, kieszonka na CD, kieszonka trójkątna i inne)
  • dociskacze do zamków (docisk druciany, plastikowy lub metalowy do zamków dźwigniowych)
  • metalowe elementy wykończeniowe (oczko grzbietowe, oczka rado, szyny brzegowe, narożniki)
  • uchwyty na długopis

Materiały pokryciowe

Do produkcji segregatorów używamy przede wszystkim zadrukowanego  papieru. Papier jest następnie laminowany folią błyszczącą, matową lub strukturalną. Na życzenie Klienta, na okleinach zalaminowanych folią matową, możliwe jest naniesienie wybiórczego lakieru UV. Do oprawy segregatorów używamy również innych materiałów: oklein PCV, okleina na bazie papieru a także materiałów tekstylnych.

 

Wyceny

Z uwagi na zbyt dużą liczbę czynników, które decydują o ostatecznej cenie segregatora, wyceny sporządzamy na podstawie konkretnego zapytania. W zapytaniu należy uwzględnić następujące parametry:     

  • format segregatora
  • grubość lub pojemność segregatora
  • rodzaj mechanizmu spinającego kartki
  • wyposażenie dodatkowe
  • druk okleiny
  • rodzaj wykończenia
  • nakład

Grupa MILO

© Grupa MILO. Wykonanie: Strony internetowe Słupsk